Pracovník na zákazníckej infolinke

Miesto práce:
Bratislava, centrála spoločnosti

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:

Telefonická a emailová komunikácia s klientami, obchodnými partnermi a zamestnancami spoločnosti
Základné poskytovanie informácií o produktoch a službách poisťovne (nie predaj produktov)
Informovanie klienta o existujúcich poistných zmluvách
Registrácia sťažností a ich reportovanie

Požiadavky:

Do nášho kolektívu hľadáme tímového hráča, kt. sa zaujíma o dianie vo finančnom svete a chce si rozšíriť obzory
Výborné komunikačné a argumentačné schopnosti
Zmysel pre pochopenie požiadaviek a potrieb klienta
Logické a analytické myslenie spracovania telefonických požiadaviek klienta
Spoľahlivosť, zodpovednosť a dôslednosť, odolnosť voči stresu
Asertivita, samostatnosť
Výhodou je znalosť nemeckého jazyka
Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúseností v call centrách alebo vo finančnom sektore


Základná zložka mzdy:
750 EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: https://www.profesia.sk/mark/4098628/web