Nákupca

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce:
Definovanie stratégie nákupu tovarov a služieb vo vybraných nákupných kategóriách a jej realizácia pre spoločnosti skupiny Vienna Insurance Group na Slovensku
Analyzovanie požiadaviek na nákup tovarov a služieb od interných partnerov, pomoc a podpora interných partnerov pri definovaní špecifikácie a jej verifikácia
Výber a riadenie dodávateľského portfólia
Realizácia výberu dodávateľov (vypracovanie pokladov, riadenie a vyhodnotenie výberu dodávateľa)
Vyjednávanie s dodávateľmi a vedenie obchodných rokovaní
Uzatváranie dodávateľsko-odberateľských zmlúv a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi
Aktívna participácia na tvorbe nákupného reportingu a jeho následná realizácia
Zabezpečenie procesu objednávania, optimalizácia procesu vo vybraných nákupných kategóriách
Vyhľadávanie príležitostí pre úspory a ku zvyšovaniu efektivity v procese nákupu
Podpora pri likvidácii faktúr

Požiadavky:
SŠ s maturitou alebo VŠ vzdelanie – ekonomické/technické
MS Office – pokročilý, aktívna práca s MS Excel
silné analytické zručnosti, technické myslenie a schopnosť vidieť veci v širšom kontexte
prax v nákupe minimálne 4 roky
prax v nákupe v oblasti financií / bankovníctva / IT
vyjednávacie zručnosti, skúsenosť s vedením obchodných rokovaní
znalosti z oblasti účtovníctva, kontrolingu, práva, prípravy zmlúv a projektového manažmentu
samostatosť, proaktivita a proklientská orientácia
precíznosť so zameraním na výsledok a dosahovanie cieľov
silné komunikačné zručnosti a otvorená komunikácia, schopnosť pracovať v tíme
zmysel pre transparentnosť a fair play

Základná zložka mzdy:
1500 EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: profesia