Manažér marketingovej komunikácie

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce:
Participácia na definovaní vízie a stratégie značky a následná implementácia
Zodpovednosť za budovanie značky
Definovanie grafického štýlu a „tone of voice“ značky v komunikačných kanáloch
Plánovanie a realizácia marketingových kampaní v médiách
Navrhovanie a využívanie inovatívnych komunikačných kanálov
Koordinácia nadlinkových aktivít s onlinom, sociálnymi médiami, podlinkami, CSR aktivitami, atď.
Zodpovednosť za sponzorské aktivity značky
Aktívna spolupráca s produktovými oddeleniami a oddelením obchodu 
Zber biznis požiadaviek a ich implementácia do marketingových kampaní
Pochopenie cieľových skupín a ich motivácií
Manažovanie externých agentúr pri plnení cieľov
Participácia na aktivitách smerujúcich k zvyšovaniu zákazníckej spokojnosti
Participácia na digitalizácii spoločnosti a zavádzaní nových procesov súvisiacich s digitalizáciou
Reporting riaditeľovi marketingu

Požiadavky:
Skúsenosti s korporátnym prostredím a s budovaním značky
Skúsenosti s marketingovou komunikáciou – ATL, BTL a ďalšie komunikačné kanály
Skúsenosti s vedením kreatívnych a mediálnych agentúr
Prax v oblasti marketingu značky a marketingovej komunikácie – min. 4 roky
VŠ vzdelanie – ekonomické so zameraním na marketing, humanitné 
Anglický jazyk – pokročilý (B2), Nemecký jazyk – výhodou
MS Office – užívateľ
Kreatívne schopnosti
Proaktívny a pozitívny prístup k zverenej agende
Samostatné uvažovanie a rozhodovanie sa na základe analýzy a relevantných argumentov
Vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti, zmysel pre tímovú prácu
Spoľahlivosť, zodpovednosť, disciplína
Časová flexibilita a vysoké nasadenie

Základná zložka mzdy:
1900,- Eur brutto (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: www.profesia.sk