Administratívna podpora pre úsek nehnuteľností

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
ADMINISTRATÍVA

Náplň práce:
Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory pre oddelenie nehnuteľností
Príprava podkladov k fakturácii a účtovaniu (spracovanie dokladov, objednávok, faktúr)
Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, internej aj externej
Organizovanie a administrácia stretnutí, porád, služobných ciest
Zabezpečenie jednoduchých prekladov
Správa a evidencia došlej a odoslanej pošty
Ad-hoc úlohy (príprava prezentácií, office management, organizácia stretnutí)

Požiadavky:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, VŠ vzdelanie
AJ – pokročilý (B2) 
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Minimálne 1 rok skúseností na podobnej pozícii v administratívnej oblasti, realitnej činnosti
Anglický jazyk na pokročilej úrovni podmienkou!
Samostatnosť
Organizačné a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
Presnosť, zodpovednosť a orientácia na dodržanie termínov
Profesionálne a príjemné vystupovanie

Základná zložka mzdy:
900 EUR/mesiac (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplnte prosím nasledovný dotazník: Dotazník