Pracovník na zákazníckej infolinke

Miesto práce:
Bratislava - centrála spoločnosti

Oddelenie:
INÉ

Náplň práce
Láka Vás práca vo finančnej sfére?
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s telefonickou komunikáciou a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Radi pomáhate klientom, no nechcete predávať produkty?

TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš tím na zákazníckej infolinke a hľadáme nové posily.

Vašou úlohou bude:
• telefonická komunikácia s našimi klientami a obchodnými partnermi – pasívna linka
• poskytovanie základných informácií o našich produktoch a službách
• odpovedanie na otázky o existujúcich poistných zmluvách
• evidencia sťažností
• písomná komunikácia s klientami – mail alebo chat

Požiadavky:
Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
Kandidát s orientáciou na výkon
Podmienkou je bezúhonnosť
Predchádzajúca skúsenosť v call centre výhodou

Základná zložka mzdy:
750,- Eur brutto (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: Dotazník