Pre istotu

Pracovník na zákazníckej infolinke

Bratislava, centrála spoločnosti

Vzdelanie:

Stredoškolské s maturitou

Náplň práce:

telefonická a emailová komunikácia s klientami, obchodnými partnermi a zamestnancami spoločnosti
evidovanie a spravovanie nahlásených poistných udalostí a s tým súvisiaca administratíva
registrácia sťažností a ich reportovanie
poskytovanie informácii o produktoch a službách poisťovne
aktívne oslovenie klientov s produktami a službami poisťovne prostredníctvom telefónu

Požiadavky:

výborné komunikačné, argumentačné a organizačné schopnosti
zmysel pre pochopenie požiadaviek a potrieb klienta, schopnosť pružne reagovať na požiadavky klienta
schopnosť získať dôveru klienta a navrhnúť riešenie
spoľahlivosť, zodpovednosť a precíznosť, odolnosť voči stresu
asertivita
samostatnosť
orientácia na zisk
príjemné vystupovanie
výhodou je znalosť anglického/nemeckého jazyka
výhodou sú predchádzajúce pracovné skúseností v call centre alebo v poisťovni

Základná zložka mzdy:
650 EUR brutto
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu, vyplňte prosím nasledovný dotazník: https://www.profesia.sk/mark/3438506/