Škody - neživotné poistenie

Poistenie nehnuteľnosti

Forma hlásenia:

  • osobne (pobočka SLSP)
  • elektronicky cez online formulár
  • telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)

Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?

Doklady potrebné k riešeniu škody poškodenie a zničenie skratom, požiar, vodovodné škody, atmosférické zrážky, vandalizmus, sprejerstvo, nepriamy úder blesku, spätné vystúpenie vody z kanalizačného potrubia, znehodnotenie stavebného pozemku, stavebný materiál a drobné stavebné mechanizmy a iné:

Doklady potrebné k riešeniu krádeže alebo lúpeže:

Doklady potrebné k riešeniu škody zo zodpovednosti z vlastníctva nehnuteľnosti:

Poškodený doloží:

Možnosti doručenia dokladov:

  • priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
  • odovzdaním technikovi pri obhliadke,
  • zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
  • riešenie škody je možné sledovať cez www.koop.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť,
  • vybavte jednoducho online.

Poistenie domácnosti

Forma hlásenia:

  • osobne (pobočka SLSP)
  • elektronicky cez online formulár
  • telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)

Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?

Doklady potrebné k riešeniu škody požiar, vodovodné škody, vandalizmus, nepriamy úder blesku, búrlivý vietor, únik vody, sklo, stavebný materiál a iné:

Doklady potrebné k riešeniu krádeže alebo lúpeže:

Doklady potrebné k riešeniu škody zo zodpovednosti príslušníkov domácnosti:

Doklady potrebné k riešeniu práčka a skrat elektromotorov:

Poškodený doloží:

Možnosti doručenia dokladov:

  • priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
  • odovzdaním technikovi pri obhliadke,
  • zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
  • riešenie škody je možné sledovať cez www.koop.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť,
  • vybavte jednoducho online.

Asistenčné služby
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o.
18118, zo zahraničia: +421 18118 alebo +421 2 6353 2236. v prevádzke 24 hodín denne, 365 dní v roku.

Cestovné poistenie

V prípade poistnej udalosti sa obráťte na asistenčnú službu CORIS, na tel. č. + 421  2 5341 6371.

V prípade poistenia zásahu Horskej záchrannej služby na Slovensku pri nutnosti zásahu Horskej Záchrannej služby, ak sa poistený ocitne v tiesňovej situácii, ktorá ohrozuje jeho život alebo zdravie, je potrebné urýchlene kontaktovať nonstop tiesňovú telefonickú linku
Horskej záchrannej služby 18 300.

V prípade, ak nastane poistná udalosť poistník je povinný nahlásiť poistnú udalosť obratom, najneskôr však do 30 dní po návrate na Slovensko.

Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?

Liečebné náklady a úrazové poistenie:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie poistnej udalosti poistenie liečebných nákladov a úrazové poistenie
  • lekárska správa s uvedenou diagnózou,
  • originál faktúry,
  • originál dokladu o zaplatení liečebných nákladov v zahraničí,
  • doklad o vycestovaní pri poistení k platobným kartám SLSP a celoročnom poistení liečebných nákladov,
  • potvrdenie o hospitalizácii,
  • doklad o vynaložení nákladov za cestovné lístky/ letenku/ pohonné hmoty/ubytovanie.

Neskoré dodanie batožiny:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia batožiny – neskoré dodanie
  • potvrdenie od leteckej spoločnosti o meškaní a následnom dodaní batožiny s presne uvedeným dátumom a časom dodania,
  • nadobúdacie doklady vecí osobnej potreby (odevy, toaletné potreby), ktoré si bol klient nútený zaobstarať z dôvodu neskorého dodania batožiny (ak dodanie trvalo minimálne 12 hodín).

Krádež, poškodenie, strata batožiny:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia batožiny
  • potvrdenie o krádeži od ubytovacieho zariadenia potvrdzujúce prekonanie prekážky, (prípadne iného zariadenia, ktoré zodpovedá za vašu batožinu),
  • policajná správa potvrdzujúca prekonanie prekážky vo veci krádeže,
  • nadobúdacie doklady odcudzených/poškodených/stratených vecí,
  • čestné prehlásenie, že si klient neuplatňoval nárok na náhradu škody u leteckej spoločnosti /dopravcu v prípade opravy poškodenej batožiny účet za jeho opravu
  • potvrdenie o poškodení batožiny od leteckej spoločnosti PIR,
  • fotodokumentácia poškodenej batožiny,
  • doklady o kúpe poškodenej veci,
  • kópia letenky,
  • batožinové lístky,
  • ak je batožina do takej miery poškodená, že nie je možné ju opraviť, originál potvrdenie o neopraviteľnosti.

Storno zájazdu/stornopoplatok:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storna zájazdu
  • lekárska správa s uvedenou diagnózou, prípadne iný doklad potvrdzujúci dôvod storna,
  • zmluva s CK o obstaraní zájazdu,
  • doklad o zaplatení plnej sumy zájazdu,
  • potvrdenie od CK o stornovaní zájazdu (priamo v tlačive).

Nečerpané služby/predčasný návrat:

Oneskorený odlet:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia oneskoreného odletu
  • platná letenka a doklady o zaplatení služieb,
  • potvrdenie od leteckej spoločnosti o oneskorení odletu (minimálne 6 hodín) s uvedením času plánovaného odletu, dôvodu meškania a času odletu nasledujúceho alebo náhradného letu,
  • originál nadobúdacích dokladov o nákupe nevyhnutných vecí osobnej potreby.

Meškanie hromadného dopravného prostriedku:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia meškanie hromadného prostriedku  
  • platný cestovný lístok na meškajúci hromadný dopravný prostriedok,
  • doklad o meškaní hromadného dopravného prostriedku od dopravcu s uvedením času plánovaného riadneho odchodu (dátum, hodina), plánovaného riadneho príchodu (dátum, hodina), dôvod meškania a času skutočného príchodu (dátum, hodina).

Storno letenky:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storno letenky  
  • neplatnú poistenú zľavnenú letenku leteckej spoločnosti, ktorá ju vystavila alebo tlačenú verziu tejto letenky (internetová verzia),
  • pokladničný doklad o zaplatení alebo faktúru poistenej zľavnenej letenky, ak letecká spoločnosť túto letenku nepreplatí,
  • originál dokladu, potvrdzujúci dôvod storna letenky Ak sa preplatí časť poistenej zľavnenej letenky, poistený predloží,
  • potvrdenie o zaplatení výšky stornopoplatku poistenej zľavnenej letenky,
  • poistenú zľavnenú letenku (kópiu),
  • originál dokladu, potvrdzujúci dôvod storna letenky.

Storno zájazdu / stornopoplatok:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia storna zájazdu  
  • lekárska správa s uvedenou diagnózou, prípadne iný doklad potvrdzujúci dôvod storna,
  • zmluva s CK o obstaraní zájazdu,
  • doklad o zaplatení plnej sumy zájazdu,
  • potvrdenie od CK o stornovaní zájazdu (priamo v tlačive).

Nepojazdné vozidlo:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia nepojazdného vozidla  
  • kópia veľkého technického preukazu a vodičského oprávnenia,
  • kópia osvedčenia o kontrole technického stavu vozidla,
  • policajná správa s uvedením rozsahu poškodenia (ak je príčinou poistnej udalosti dopravná nehoda alebo odcudzenie),
  • originál faktúry za odťah,
  • potvrdenie autoservisu o nepojazdnosti vozidla,
  • potvrdenie autoservisu o oprave osobného vozidla, s rozpisom vykonaných prác a s uvedením doby opravovania vozidla,
  • originál dokladu cestovného lístka (cestovný lístok 2. trieda),
  • alebo originál účtu za hotel.

Zodpovednosť:

  • vyplnené a podpísané tlačivo Oznámenie škodovej udalosti z poistenia zodpovednosti za škodu  
  • vyhlásenie o prebratí zodpovednosti za spôsobenú škodu,
  • vyhlásenie poškodeného,
  • originál dokladu o zaplatení za náhradu poškodenej veci (musí ísť o faktúru za konkrétnu náhradnú vec),
  • fotodokumentácia poškodenej veci.

Forma hlásenia:

  • osobne (pobočka SLSP)
  • elektronicky cez online formulár
  • telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)

Možnosti doručenia dokladov:

  • priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
  • zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
  • riešenie škody je možné sledovať cez www.koop.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť.

Poistenie právnej ochrany

Pri vzniku poistnej udalosti sa obráťte výhradne na asistenčnú službu:

Odporúčanie pre klienta, aby mal k dispozícii poistnú zmluvu.
Dispečer kontaktuje právneho zástupcu.
Počas pracovných dní PO - PIA od 08:00 do 16:00 hod. ihneď.

Pokiaľ klient požaduje služby mimo vyhradenej pracovnej doby, dispečing vyžiada od klienta telefónne číslo a pripraví  informáciu pre právneho zástupcu a kontaktuje ho v pracovnom čase, a to najbližší pracovný deň. Právny zástupca kontaktuje klienta priamo, a to najneskôr v lehote do 24 hodín od momentu poskytnutia informácie dispečingom a poskytne mu informácie v požadovanom rozsahu.

Poistné plnenie sa poskytuje v závislosti od dojednaného rozsahu služby formou Právneho poradenstva, keď Vám poradí skúsený právnik, ako v danej situácii postupovať, či formou komplexnej právnej ochrany. Pokiaľ to vyžaduje situácia, je Zastupovaním poistenej osoby poverený advokát a právne služby sú na náklady Poistiteľa poskytnuté priamo týmto advokátom. Pre úspešné vyriešenie akejkoľvek poistnej udalosti je dôležitá súčinnosť poistenej osoby s poistiteľom alebo ním poverenou osobou, resp. s právnikom, ktorý poistnú udalosť rieši.

Povinné zmluvné poistenie

Forma hlásenia:

  • osobne (pobočka SLSP)
  • elektronicky cez online formulár
  • telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)

Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?

Doklady potrebné k riešeniu škody – VINNÍK (klient poisťovne KOOPERATIVA)

Asistenčné služby
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o.
18118, zo zahraničia: +421 18118 alebo +421 2 6353 2236. v prevádzke 24 hodín denne, 365 dní v roku.

Doklady potrebné k riešeniu škody – POŠKODENÝ

  • vyplnený záznam o dopravnej nehode, ak škoda vznikla stretom vozidiel (kópia alebo sken),
  • vyplnené tlačivo PZP Oznámenie škodovej udalosti poškodeným
  • veľký technický preukaz (kópia alebo sken),
  • vodičský preukaz vodiča  (kópia alebo sken),
  • STK, EK ak je vozidlo staršie ako 4 roky (kópia alebo sken),
  • faktúra, resp. žiadosť o výplatu rozpočtom (originál alebo sken).

Možnosti doručenia dokladov:

  • priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
  • odovzdanie technikovi pri obhliadke vozidla, resp. partnerskému servisu,
  • zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
  • riešenie škody je možné sledovať cez www.koop.sk tlačidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť, môžete ihneď priložiť ku škode,
  • vybavte jednoducho online,
  • iné doklady potrebné k riešeniu Vašej škodovej udalosti si poisťovňa v prípade potreby od Vás vyžiada.

Po oprave motorového vozidla:

  • faktúra od dodávateľa náhradných dielov,
  • dodací list k náhradným dielom,
  • potvrdenie o úhrade alebo zaplatení predmetnej faktúry, alebo pokladničný blok.

Havarijné poistenie

Forma hlásenia:

  • osobne (pobočka SLSP)
  • elektronicky cez online formulár
  • telefonicky na čísle 0850 200 200 (zo zahraničia +421 2 5729 9983)

Z akej príčiny chcete nahlásiť škodovú udalosť a čo je potrebné doložiť?

Doklady potrebné k riešeniu škody:

Po oprave motorového vozidla:

  • faktúra od dodávateľa náhradných dielov,
  • dodací list k náhradným dielom,
  • potvrdenie o úhrade alebo zaplatení predmetnej faktúry, alebo pokladničný blok.

Krádež vozidla:

Možnosti doručenia dokladov:

  • priložením príloh vo formulári pre hlásenie škody v záložke POPIS ŠKODY,
  • odovzdanie technikovi pri obhliadke vozidla, resp. partnerskému servisu,
  • zaslaním doporučene poštou do poisťovne na adresu Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava,
  • riešenie škody je možné sledovať cez www.koop.sk tlaččidlo Stav mojej škody. Po vložení čísla škody sa zobrazia informácie o škode a chýbajúcich dokladoch, ktoré je možné priložiť ku škode cez tlačidlo Vložiť, môžete ihneď priložiť ku škode,
  • vybavte jednoducho online,
  • iné doklady potrebné k riešeniu Vašej škodovej udalosti si poisťovňa v prípade potreby od Vás vyžiada.

Asistenčné služby
GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o.
18118, zo zahraničia: +421 18118 alebo +421 2 6353 2236. v prevádzke 24 hodín denne, 365 dní v roku.